Helgen...

Hejsan...

Helgen har varit sådär..
Jag har lagat Påskmat, städat och tagit hand om mamma...
Hon är sjuk och har varit länge nu... Blev Gripen i går med henne.
Hon har fått Streptokocker... Stackars Mamma.

Jag mår inge vidare just nu, allt känns hopplöst vissa dagar, ändå lyckar jag ta mig förbi, sakta...
Mormor- Tycker så synd om dig, ligga där och ha Ont...

Orolig är jag över hur lång tid det kommer att ta innan ja får tid på Ortopeden...
Finns många tankar som kommer upp i huvudet, men jag tror inte att jag har Karpaltunnel,
de är nog de som var vettigt att säga på Vårdcentralen, enklare än att göra jobbet själv...

Ont i Huvudet har jag också... Blir Alvedon sen sängen och se klar på Pay It Forward.
Den är gudomligt bra....

Natti på er alla kära läsare..

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0