Dagen som gått

Hej hej!

I dag har jag varit med mamma på Vårdcentralen... Hon har fått muskelinflammation igen...
Själv har man ont i nacken lite feber och känner sig som en gammal tant.
Har även varit i lekparken med min systerson... De va mysigt....

Just de ja, jag har skickat iväg min 1:a jobbansökan.. *Känner mig stolt*
Tror ju inte att jag kommer få de, men ändå, känns som om man är på rätt väg...

Känner mig ändå splittrad, känner att min ork försvinner fort igen.

Moster K är inlagd på sjukhus hon med, tungan sprack på henne... *Stackar´n*

Känner mig nedstämd över allt just nu!

Nu ska ja se klart på Desperata Hemmafruar.. Haha
Sen blir de film med Älsklingen o sen Sova...

Natti Natt...

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0