090407

Hejsan!

Ja i dag har dagen haft mycket att bjuda på...

Pappa hamnade på sjukhuset igår, han hade blod i urinen och spyr mycket.
Han har troligt UVI. Han fick stanna över natten, hade tät kontakt med dom på Akuten.
Men så kommer vi till i dag, han gick från sjukhuset utan att prata med läkaren...
Jag blir så besviken, han var visserligen bättre i förmiddags, men nu spyr han igen.
Jag bad dom på AVD: 9 ringa mig i morgon om provsvaren, så nu hoppas jag att dom ringer.
Nog om de för nu...

Sen ringde mamma till mormor som hon gör dagligen, då sa Tita att mormor låg på balkongsgolvet,
vi trodde han skämtade, men de gjorde han inte.
Efter några minuter ringde Kicki upp och bad oss komma för att ringa efter Ambulans.
Hon hade jätteont. I dag fyller hon även 73 år så grattis också.
Haft kontakt med Akuten även här, hon har en höftfraktur så i morgon blir det operation.
Hon får en protes inopererad. Stackars Mormor, vilken födelsedag.
Dom på AVD:3A sa att hon är rädd, de gör mig ledsen och hjälplös...

Ska in och hälsa på i morgon. Helst innan Operationen, men vi får se om ja får komma då.

Sen ska ja själv till läkaren i morgon med min handled. Blir nog röntgen på den.

Och till nå helt annat.

Färjestad spelade hemma i dag mot HV71. Vi vann..
Om vi vinner i morgon också blir det GULD!!!!!!!
Hoppas, Hoppas, Hoppas...

Satt inte still en minut av Sudden.. Nervkittlande...

Nu ska ja hoppa i sängen, ställa alarmet på mobilen och försöka sova.

Tänker för mycket känner ja..

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0