090406

Hejsan!!

Är vaken sedan tidigt i morse, kl 05:05 gick man ur sängen..
Inte direkt utvilad men tillräckligt för att orka gå upp.

Har nyss kommit från Mormor, fick lite kaffe där..
Vetefan om de är Pollen i luften för det kliar så inåt helvete i ögonen...
Ska snart ta min allergi medicin, & hoppas på att de slutar.

Kollade på matchen igår mella HV71-Färjestad.
Vad gött att dom vann... Nu har dom 2 matscher hemma, hoppas att dom tar dom..
Tippade igår oxå, och jag vann... :o) Vet inte hur mkt än bara...
Men de ska ja snart ta reda på... Får nog garanterat mer är 10 kr tillbaka.

Nu ska ja ta min medicin, äta frukost och sen ut på kil för att hämta vinsten, sen ut och gå lite tänkte jag.

Ringa läkaren oxå...

Skriver mer snart..

XoXo// MiNNa



Hej igen...

Nu sitter man här igen med en kopp kaffe.

Blir galen, alla tror att man ska ställa upp hela jävla tiden.
Fattar inte folk att de finns andra dom kan be, eller att dom kan ha gjort de dagar i förväg innan allt blir panikartat.
Jag föddes väl inte för att springa äreenden åt folk, hämta och lämna saker åt dom?!? Eller gjorde jag de?

Jag mår skit dåligt när folk alltid ber mig göra allt, jag kan inte säga Nej!
Varje gång jag ställt upp så mår jag bra i 5 min sen kommer ångesten.
När man pratar om min diagnos så finns den inte i deras ögon, jag är frisk enligt dom.
Jag väljer visserligen att inte prata om de med alla, de hjälper ju ändå inte.

Hela tiden är de "gör du de, gör de, gör si, gör så"
Jag orkar inte...

Har skalat potatis, jag och älskling ska äta tillsammans i dag. *Gott*
Allt är orättvist, som de känns i dag... Orka...

Hej så länge..


Xo
Xo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0