090402

Hej hej!

I dag har man varit på Möjligheten.. De va kul men de kändes som ett Dagis...
Men ändå skönt att få vara kreativ och lära ut lite saker... Haha

Sen har jag fått tillbaka mina kramper i foten, jag blir galen på de...
Ringde Rådgivningen för förslag, så jag ska kontakta VC i morgon för provtagning och underskötning..
De finns något som heter Spontanfraktur. Enligt en Ortoped kan det vara de.
Men de finns ingen info om de på Internet, annars kan man ju lätt avgöra om de kan finnas någon sanning i det.

För övrigt har jag mått lite dåligt i det sista..
Ångest som kommer främst på natten, har svårt att somna, känner mig kvävd typ..
De känns som sagt SKIT!!!


Nu ska ja titta på Dödlig fångst sen försöka sova lite...

Natti Natt.. XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0