090401

Hejsan Alla..

Inte hänt värst mycket sedan sist...
Funderar på att färga underhåret Rosa igen.. Vet inte om jag kommer göra de men...
Har kallmålat i dag, fick ju som sagt presentkort på Keramiken här, så igår handlade ja..
Men den som var där istället för Jeanette gav mig fel färg.. *Arg*
Så istället har jag Oljat skiten och inte grundmålat. allt jobb i onödan.
Men nu ska de väl bli bra, Jeanette tog bort 90% av oljan åt mig...

Har sjuk ont i nacken/käkarna. Vet inte vad de beror på..
Sen har jag jävligt mycke kramp i foten igen. Ska kolla upp de...
De gör så ont, jag har inte sagt nå om de bara varit någon gång då och då,
men seriöst: 1-10 ggr per dag. Är de normalt?!?

Sen har S skickat sms igen för att be om ursäkt för att hon slog mig för nå ja inte gjort.
Jag vill inte ha något med henne att göra, tycker att hon borde förstått de nu när de gått över 1 år.
Men inte då...

Nä nu ska ja tvätta bort sminket, sätta på mig Pyjamas och krypa ner i sängen...

XoXo// MiNNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0